LETHE sütüm iyi çok şükür ama çok içmiyor beni tam emmiyor biberonla veriyorum biraz. Sana da çok geçmiş olsun kuzum zor süreç gerçekten inşallah bir an önce kavuşursun yavruna.sağlıkları yerine gelir oraya gidip oğlumu gördükçe içim parçalanıyor Rabbim hepimize yardım etsin