Baloncuk41 Baloncuk41 eşim doğuştan hamile oldugu için o hep kullanır 🤣 bu 2. Hamileligim 20 haftalığız bende yastikla uyursam Allahhh düşünemiyorum yatağa sığmıycaz 🤣🤣🤣
Buketkucuk Taze-Anne28 ben belim ağrıdığında belime yastık koyuyorum ama genelde hep bacaklarımın arasında oluyor o yastıklar😃