Bim aynı seylerı yasadım gelişim geriliği için bana önerdiği şey sabah öğle akşam tokmkarnına karnın tokken 30 dk yemekten snr bekle sonra soluna yat 30 dk hiç kalkma bide diyetisyen yardımı alıyorum kalktı hemen kaçıncı haftadasın bide aspirin aldım ben de onerdi allahım bende senın gibiydin dayanmaz diye diye 35+2 geldim inşallah bende 37 görürüm dualarımda olacaksın cnm stres yapma sakın ha benım suyu az az oldugu için ciger iğnesi olmama rağmen küveze solunum için girebilir diyor