Ben de erkek bebek bekliyorum. Ergenlikte bile yaşamadığım sivilcelerle şuan başım belada. Ama sudocrem uyguluyorum yüzüme. Bebeklerin pişik kremi yani. Çok iyi geldi. Gece yatmadan sürüp yatıyorum. Kırmızılık falan hepsini yokediyor. Ayrıca tatlı da tetikliyor sivilceyi. İlk başlarda çikolat yiyordum sürekli. Zor oldu ama bıraktım. Şimdi daha iyi