Gzdnrkrgl korkmayın bende sizinle aynı haftalarda geçirdim . Bol bol meyve mümkünse et tavuk sağına sarımsaklı sular , biraz özen göster beslenmene . Hasta psikolojisine girmemeye çalış canım . Yoksa daha da hasta olurusn . Benim semptomum geçmeyen baş ağrısıydı 5 gün geçmedi parol aldım . Vitamin ve kan ilacının yanında. Allah’a şükğr atlattım . Herkes atlatıyor sizde atlatacaksınız ☺️ Olumlu düşünün . Birde bol bol duş alın . Kendinizi iyi hissetmenize yardımcı olacaktır . Ben her gün kendimi kötü hissettiğim anda duş aldım su iyi geliyor . Acil şifalar diliyorum