Civciv_geliyor1 Sağlık ocağına gittim idrar testi istediği için doktorum, ama sağlık bakanlığı bazen yolluyormuş idrar kaplarını olmadığı için yapamadık ne zaman yollarsa artık.. normalde yapması lazım demi? Sizin sağlık ocaklarında durum ne?
Bubuseli Civciv_geliyor1 geçen bende gittim kap yok yarın gel dediler ordaki çalışan söylüyor ne zaman gelicegini
damlaaltinay Civciv_geliyor1 canım git acilde yaptır, sağlık ocağındaki idrar testleri gelişmiş değil, herşeyi göstermiyor
mrvylcn Civciv_geliyor1 bende kan ve idrar için gittiğimde yok denmişti ve 2-3 hafta bekledim sadece kan tüpleri geldi. İdrar testini mecbur gittiğim özel hastanede yaptırmıştım, idrar çok pahalı olmuyor 30-35₺ ydi sanırım. Bir de sağlık ocağındaki idrar kapları çok sıkıntılı ya ben dolduramıyorum enjekte eder gibi bir kere yaptırabilmiştim bir daha da gitmedim 😊 kan için gidiyorum sadece.
nzlm45 Civciv_geliyor1 İnternete idrar numune kabı satılıyor aslında kabul ederlerse Bi onu sor ama sağlık ocağı idrarın gerçekten çok bekletiyor, sonuçlarına tamm güvenemiyorum
Civciv_geliyor1 Çarşamba günü kontrolüm var, kontrolden önce yaptırmam lazımdı ama kontrole gidince özelde yaptırıcam artık. Benim gittiğim doktor her kontrolde idrar ve kan tahlili istiyor o yüzden sağlık ocağı olsaydı iyi olurdu. İnşallah gelir birdahaki aya 😂
Lulemom Civciv_geliyor1 size tavsiyem idrar testini sağlık ocağında yaptırmayın. Çünkü çubuk batırıp çubuğun rengine göre bakıyolar sadece. Mikroskopla incelemiyorlar. Ben sadece kan tahlillerini sağlık ocağında yaptırıyorum. İdrar tahlili için özele gidiyorum.
Gizem957 Lulemom iyde çubuğa batırıp yapıyosa nasıl sonuç kağıt olarak cıkıyo proteiniydi ph derecesiydi olur mu öyle şey
Lulemom Gizem957 rengine göre belirliyolar işte. İnanmıyosanız sorun. Makinede ayrıştılıp mikroskopta incelenmiyo sağlık ocağında.
Gizem957 Lulemom saglık ocağı hastaneye yolluyo orda doktorun dahi imzası var ben sonuçları alıp kendi doktoruma götürüyorum
Deletedmom_5 Civciv_geliyor1 aynı durum bizim sağlık ocağında da böyle. Bazen özelde yaptırıyorum sırf bu yüzden