Kedisever3535 Hanımlar 23+5 haftalığım sabaha karşı bi başım döndü hala dönüyor yataktan kalkamıyorum. Az once afedersiniz istifra ettim beyaz su cıktı resmen midemden. Normal midir bu yasayan var mi
Ndacgds12 Kedisever3535 canım öncelikle geçmiş olsun ben de 15 haftalık hamileyim dün iftar hazırlığı yaparken birden gözüm karadı ensemde bir baş ağrısı hissettim hemen odaya gelip uzandım soğuk bir şekilde terlemeye başladım allahtan kısa sürdü bende tansiyondan şüplenyorum gebelikte bebek büyüdükçe tansiyon dengesizliği oluyor bol su içmekte ve tuzdan uzak durmakta fayda var
Cimen_bebek Kedisever3535 Tam aynıyız 23+5 benimde ve aşırı baş dönmesi yaşıyorum doktor normal dedi çünkü kan basıncım arttığı için tansiyonum düşüyormuş. Tuzlu ayran hemen 1 bardak sonra biraz normale dönüyor benimki. Geçmiş olsun
MKrasnic Kedisever3535 canım ben baş dönmesi çok yaşıyorum. Doktorum da bol su içmemi ve bir iki fincan Türk kahvesi içmemi önerdi tansiyon düşüklüğüm için. Dinlenmeyi de ihmal etme. Hamileliğin rahat geçiyorsa unutup çok yoruluyorsundur. Kan basıncından tansiyon düşüyor o da baş dönmesine sebep oluyor.
ysmn_1506 Kedisever3535 yani bi yerde okuduğumda bebek büyücükçe kan basıncı tansiyon düşüklüğü yapabilirmiş ben 25+5 im 23 iken böyle arada dönmem oluyordu istifra etmedim ama anlık baygınlık gibi yürürken boşta oluyordum ama istersen yine de bir sağlık kuruluşuna danış.
ysmn_1506 Kedisever3535 anlıktı. Böyle yürürken havada gibiydim anlık tansiyonum oynadı diye düşündüm ben. Ama dediğim gibi ihmal etme. Ne olur ne olmaz için rahat etsin sağlık ocagında bile baktırırsın olmadı.
Kedisever3535 Ndacgds12 sana da geçmiş olsun canım. Bu zamana kadar hiç yaşamadım şimdi bi anda olunca korktum
Ndacgds12 Kedisever3535 sağol canım bu sabah sağlık ocağına gittim doktor da dedi gebelikte ani ve kısa tansiyon dengesizliği olur dedi
Cimen_bebek Kedisever3535 Ben en baştan beri yaşıyorum bunu canım devamli var bende ama ilerledikce daha fazla arttı benimki malesef.
Kedisever3535 MKrasnic aynen ev taşıdım canım hamileligimde çok şükr rahat geçiyordu yorulup farkına varamamış olabilirim
esrvl Kedisever3535 ani kalkınca benim de başım dönüyor midem bulanıyor doktor normal dedi ilaç da vermedi