Mom080 Escyln ben almadım taşıyamam diye düşündüm bebek arabasıyla anca gezdirebilirim babası kucağında taşır yanımızda olursa 😅
Huzurmelegim_28 Escyln https://imgyukle.com/i/OHOrpH Bana bunu önerdi kullanan arkadaşım memnum kalmışş bende bundan almayı düşünüyorumm indirime girmişş trendyolda
mavibahar Escyln mamadus heryöne aldım. Doğduktan snr da kullanılabiliyor. Kolik falan olursa bağlarım kendime iş yaparım diye düşünüyorum. 36. Haftamdayım.
Escyln mavibahar ben de mamadus reklamlarını cok görüyorum instagramda bu ara baya da güzel duruyor ama kullanmadan da anlaşılmıyor
Escyln Portakalgeliyor aynen e bebekteki de dikkatimi cekmişti bide mamadus ve solomombaby var hangisi daha iyidir ben de emin olamadım
Seda-34 Escyln ben de çok kararsızım kalıplı görünenler rahat olmuyor diyorlar bezler daha rahat olur günlük kullanımda diyorlar ama bir kaç arkadaş da o rahat olmuyor denenlerden önermiş 🤔
Portakalgeliyor Escyln mağazadan dokunarak almak daha iyi ya o iç kısmı önemli bence ben fazla kullanmak istemiyorum eşim hevesleniyor diye alıcam e bebeğin kendi markasını :)