Madinanin-Annesi Simdi rastaldim anneler var ki masAllah🧿🧿🧿🧿Nazarim degmesin hic.Hamileler göguslerinden süt geliyor,yada sivi gibi bir seyler.Ben 37 olub 38 e gecicem hic yasamadim boyle sey.Benim sütüm olmagacakmi o zaman?Yada benim gibi yasayib sütü gelen varmi?
Mymother Madinanin-Annesi benim hiç gelmedi sıvı falan maşallah doğumdan sonra her yer süt oluyordu bunun onunla alakası yok🌸
Canimoglummmm Madinanin-Annesi Hayırlısıyla çoğu annenin kanalları tıkalı değilse sütü geliyor ama o Bebislerin emmesi lazım bolca emecekki gelecek.Bazi bebisler tutmuyor zorlaya zorlaya işte anca.Bebegin ihtiyacına göre süt üretiyor vücudumuz.Bolca emzirmek gerek o yüzden
Meltem_ Madinanin-Annesi bende aynı şikayetimi doktora ilettim oda bana bu çok iyi ilk sütünü çocuk alacak dedi ilk süt çok önemli sakın sıkma süt çıkarmaya çalışma dedi
Tugcece Mymother konuyla alakasız bir şey sormak istiyorum size? Perşembe dogumum olacak Allah’ın izniyle göğüs kalkanı götürmem gerekir mi goguslerden akıyor mu ilk gun olsa bile akınti
Madinanin-Annesi Canimoglummmm insAllah kuzum az kaldi gelsin bebeklerimiz bakalim noluyor ilk gebelik pek anlayisim yok😬
Meltem_ Tugcece bence götür çünkü herkes götürmek gerektiğinden bahşediyor göğüsün çatlamasını yara olmasını engelliyormuş
Mymother Tugcece şöyle ben sezeryan oldum hemen gelmedi öyle sütüm gerek duymadım ama istersen göğüs pedi alabilirsin yanına ıslaklık olmasını engellemek için
Canimoglummmm Madinanin-Annesi Benim 2.gebeligim.ilkinde sütten baya çektik 4.5 ayına kadar emdi anca sonra bıraktı o kadar rızkı varmış dedim şükür dedim mamayla devam ettim.Ne yaptıysam olmadı.Cokta zorlamamak lazım bebek tiksiniyor ben zorlamadim tuttuğumda emiyorsa emdirdim biraz denedim sonra bıraktım hep.Sonucta bebeğin kendi kararı küçükte olsa tiksindirmeye gerek yok😬 Allah büyük emer inşallah tontisin
Tugcece Meltem_ Aynen koyacağım göğüs pedi de kalkanı koyacağım zaten küçük şeyler çok yer kaplamaz diye düşünüyorum 🌸
Madinanin-Annesi Canimoglummmm insAllah kuzum.Evet bende bir yerde okumusdum zorlamamak lazim diye iyiki hatirlatdin tskler
[silindi] Madinanin-Annesi oğlum doğduktan iki gün sonra geldi sütüm gayette iyiydi miktarı böyle şeyler düşünüp stres yapmayın herkesin vücudu bir değil inşallah doya doya emzirirsiniz bebişinizi.☺️
Meltem_ Tugcece ben valiz alcam bitane içine koyucam herşeyi kendi çantam bile sırt çantası alcam ki uğraşmayayım 😌
Tugcece Meltem_ aynen bende kolay alınabilir şeyleri kol çantasina hazırladım giyim kısımlarını kabin boy valize yerleştirdim.