Seda1202 Merbahalar kıymetli anneler 13+6 haftalık gebeyim.gebelik akıntım yoğun olduğu için rahim mantarı yakalandın ilaç kullanıyorum ama başına gelen yaşayan varmı ?
hellobaby0 Seda1202 bol su için iç çamaşırınız pamuk olsun ütü basıp öyle giyin inşallah hemen geçer bi tanıdığım olmustu ordan biliyorum
Nesibe92 Seda1202 berbat bisey ya o kasintidan kafayi yemistim benimde 30. Haftamda olmustu fitil ve krem yazmisti doktorum o iyi gelmisti
Seda1202 Banada fitil ve krem inşallah benimkinde geçer .canım acıması geçtin kaşıntı öldürüryor tekrar olmadı dedi mi diğer haftalarda