BBusraa Merhabalar 🙋🏼♀️ Normalde adet günüm gecikmezdi 3 ay önce bir kere daha başıma gelmişti gecikmisti 6.gun olmuştum fakat şimdi yine aynı şey başıma geliyor. Bugün 8. Gün gelen giden yok. Aslında hamile olabileceğimi de düşünmüyorum ama bilemiyorum da 🙄 Bugün müsait zamanda test yapacağım hamile değilsem de doktora gitmem gerek sanırım. Herhangi bir kadın hastalığı da gecikme yapar mı? Kist vs?
Happybaby53 BBusraa Yapar, stres, kist, hastalık, hayat şartı değişimi, diyet, spor, ani Kilo verimi vs vs