Merhaba.3yildir evliyim.
4-5ay once iliskiden sonra tam vajina bitiminde kucuk siyrik gibi bisey olustu.ne yaptiysam gecmiyor.tam iyilesti diyorum,iliskiden sonra gene oluyor.doktora gittim jel verdi falan etki etmedi(((ne yapa bilirim bilmiyorum artik.yani tam gecti,iyilesti diyorum.ayni yerden tekrar catlak gibi yara olusuyor.anal cat disarda olunca iyilesmesi icin surulen merhemlerden sursem olurmuki acaba(((
Cok uzuluyorum bu duruma((yara iyilestiren jel,krem falan ne yapa bilirim.?vajinanin icinde vurmuycam zaten.disariya ne yapa bilirm(((