Hhtce Saat olmuş gecenin 2 buçuğu oğlumla oturuyoruz ne kadar güzel değilmi ama maalesef ağrıdan uyuyamadığımızdan ayaktayız vallahi bu anaların hakkı ödenmez yha
Um07 Hhtce Bizim de son 54 ama geceleri uyutmuyor sıpa kasıklara baskı yapio çok agrım oluyor kafası aşağı da oldgu için kuzumun uyumam zulüm oluyor
Minikmucizemmm Prensess_annesi bizimde Şafak 49 oğlum sağolsun nefes almakta zorlanıyorum ve çok sıcakkkkkkkkkk 😔
Prensess_annesi Minikmucizemmm benim hiç öyle nefes problemim olmuyor şükür ama ayaklarını çok dayıyor sağıma soluma ☺️
Hhtce Prensess_annesi Bebişin hazırlıkları bitti pek bişey kalmadı ama kendime bir çöp bile almadım daha 🤭
Hhtce Um07 benim öyle bi derdim yok başı aşağıda ama kaşığıma baskı yapmıyor fakat kalça bacak ağrım çok fazla benim uyuyamıyorum ya zulüm oldu geceler
Gmst Hhtce dogumdan sonra oluyo o. Aa ne cabuk gecti daha dun test yapmistim diyosun 😁 hepsinin tadi ayri iste.
Nurselim Hhtce evet gece Yok gündüz yok şikayet değil ama ciddi anlamda anneliğin zor olduğunu hamile kaldığımdan bu tarafa anladım ama bazı hareketleri o geceyi gündüzü siliyor mucize gibi içinde😇👶🏻