Cevirmenannee etek giyinseniz altına yine tayt giyineceksiniz, pantolon giyinseniz tayttan Bi farkı olmayacak. Zaten zor olan kısım tayt ya da pantolon giyip çıkarmak. Yani istediğinizi giyinin 😅 çünkü altında ne varsa tamamen çıkarıyorsun. Bunu düşünerek hangisini daha rahat giyip çıkarırım diye giyinebilirsiniz. Benim doktorum çok hızlı aceleci olmasına rağmen ben giyinirken hiç ses etmedi hastam giyiniyor Bi dk diye de söyledi hemşireye. O yüzden çok strese sokmayın kendinizi 🌸