Bizim ailemizin sürprizz kızı alyamız. 40+3 de 3.250 kg olarak hayata gözlerini açtı çok şükür❤️O gün sabah 3.5 yasındaki kızımla kalkıp kahvaltı yaptık sonra ev işlerine koyuldum. karnımda bir kasılma hissediyordum ama ağrı yoktu. Yalancı sancıdır dedim. yok gecemedi kasıklarıma da ağrı girmeye basladı. Saat öğlen 2 oldu kızımla hamur oynarken artık dayanamıyordum. Esimi aradım hemen gel dedim ben cok kötüyüm kasılmalarım şiddetlendi. Hemen kızımın üstünü değiştiridim bende ılık boydan bir dus aldım. Eşim geldi kızımı babaneye bıraktı. Hatta cok duygusallastım sanki bir daha göremicekmişim gibime geldi. 😥Allah korusun. Sonra giyinip doktoruma gittik. 4 cm acılman var doğumun gece olur eve git yemek ye biraz dur sonra hastaneye geceriz dedi. Ama benim sancılar biraz sıklasmıstı nst de de sancı maksimum 40 cıkıyordu ondan eve git diyordu doktorum. Yok dedim ben hastaneye gececim . Tamm yemeğini ye enerji topla dedi. Bizde eşimle birlkte aheste aheste koc tasa gittik burger şipariş ettik ama benim sancılar 3 dk bire düştü artık daynamıyordum. )Aldık hamburgerleri hastaneye Benden kan aldırlar yemeğini ye nst ye bağlancaksın ilerleyen dk kalarda nst ye bağlarız dediler ama saat 16.30. Sancılar gidince yemek yiyebildiğim kadar yedim. Ebe ye haber verdim gelin bağlayın die. Ama o sıra bir büyük abdestim gazım var gibiydi. Ebe ye dedim sanki gazım var benim. Yat istiyosan bir komtrol edeyim gerci daha acılman yoktur doktordan 1 saat olmus cıkalı dedi. Sonra kontrol etti ve gözleri pörtledi cünkü 8 cm olmustu acılmaam. Direk doktor arandı beni öylesine nst ye bağladılar 130 u gördüler cıkardılar direk doğum haneye alıp epiduralimi taktılar. Cümlü ilk doğumum suni sancılı ve biraz zordu😅ondan kesim iatiyorum epidural dedim.ardından doktorum geldi bu ne hız ya elim ayağıma karsıtı dedi gülüştük😊. Hadi ıkınıyoruz dedi. Toplam 3 ıkınmada kızım kucağımdaydı 17.18 de dünyya geldi benim minik suratlım. 🙏🏻😊 yani doktora gitmemle hastaeye gidip doğum yapmam 2.5 saat sürdü. Ve hala inanamıyorum iyikide o nefes egzersizlerini yapıp kendimi dinlemişim ağrımı yönetmişim. Çığlıksız istediğim gibi bir doğum yaptım cok şükür🙏🏻😍 normal doğum isteyen herkese bu doğumum gibi doğum diliyorum. Nefes egzersizlerinizi ve odada sadece eşinizle olmayı unutmayın. 🙏🏻😊) herkes sağlıkla evladına kavussun🙏🏻❤️