🙋🏻♀️ merhaba
19 haftalık gebeyim. 47 kıloyla hamile kaldım suan 54 kiloya cıkmıs durumdayım, toplamda 7 kılo aldım. Sizce fazla mı hızlı gidiyorum?
düzeli yürüyorum hatta 10000 adım olmasına bile dikkat edıyorum. Gece yemek yemiyorum. Tatlıyı cok severım ama abartmadan yiyorum ama sanki fazla kilo aldım. Yorumlarınız nedir😇