Deletedmom71 Niknikim su akar yolunu bulur. Kendinizi doğal dengenizin akışına bırakın. Fazla düşünmeyin. O an gelince bir avazda olacak her şey
Cekuli Bedeninizi tanıyarak ve kendinize inanarak yenebilirsiniz neler yaşayacağınızı bilin pozitif Doğum hikayeleri okuyun
ozlmysyn Ben yenemedim geven gun cok akintim.okdu suyum geldi sanip.hastaneye gittim.aman allahim o ebeler beni bi muayene etti gozum iyice korktu isteyerek sezeryan olacagimi soyledm 2 bucuk hafta snra sezeryan olacam