İyi günler kızlar , 26 haftalık hamileyim , erken doğum riskim var ve dünden beri belimin tam ortasına 2,3 saniyelik ağrı girip çıkıyo , ve sayamayacağım kadar çok peş peşe , bunun erken doğumla ilgisi varmıdır yoksa normalmidir , yarın doktor randevum var ama erken doğum riskimidir diye korkuyorum