Cennetulmeva Sirinimm yok canım. Kasılmalar 3 saat 5-10dakıka arayla oldu yarım saattır durdu 20 dakıkaya cıktı o yüzden gıtmedım sureklı ve duzenlı olmadıgı için
Sirinimm Cennetulmeva kuzum suyun geldiği için gitmen gerekir doktorunun haberi varsa bir şey diyemem tabi
Yigitkeriminannesi Cennetulmeva rabbim bir avazda kurtarsin inşallah 🙏🏻 benim de son 4 günüm ama hiç belirti yok normal doğum istiyorum en yakın zamanda sancım olur suyum gelir inşallah da normal doğum yaparım :(
1234miray Suyun geldiyse gitmen gerekir benim ilk dogumda suyum aksam geldi az diye sabah gideyim dedim kızım enfeksiyon kapmıstı . Suyunuz geldiyse gitmelisiniz yada doktorunuza sorun
1234miray Cennetulmeva ayrıntılı bilmiyorum ama aksam gelmeliydin suyun gelir gelmez dediler suni sancı verdiler allahtan az kapmıstı küveze koymadılar yani böyle hatırlıyorum su geldiginde hemen gidilmeliymiş bunu öğrenmiştim