Şimdiden hayırlı sabahlar kızlar 😇 yarın sabah doğum icin gidiyorum. Normal diye gidiyorum tabi suni sancı verelim gel dedi doktor. Tabi son durum gidişat ne olur bilmiyorum. İnsallah kolay ve normal bi doğum olur. İlk gebeliğim . haliyle korkumda var. Dualariniza ihtiyacım var. İnsallah bu mübarek günlerin hatrina bebeklerini bekleyen annelrimz saglikla sihhatle bir nefeste kavuşsun bebeklerine. Doğum sekli ne olursa olsun. Annelik cok özel 😇😅 şimdiden bütün guzel dua ve dileklerinize bolca aminnn 😇