Shzdgn Merhaba arkadaşlar kızıma isim hangisi daha uyumlu olur sizce karar veremiyorum Asel masal Asel Lina Asel Eliz Asel mira
Shzdgn ikimelekannesii22 Evet bende öyle düşünüyorum ama Asel masal da güzel en çok ikisi arasında kararsız kaldım
Ozge3747 Shzdgn Klasik derken bu ara herkes koyuyor anlamında söyledim 😉içinize ne siniyorsa onu koyun tabi fikir sormuşsunuz ben de fikrimi söyledim 😘
MugeNaz Sağlıkla gelsin inşallah bizimde bir kızımız olacak eşimin arzusu Zeynep ismiydi bende Asel ismini çok seviyorum Allah nasip ederse Zeynep Asel koyacağız bizde 😌❤️🤲🏻
Sevjan Şimdi yeni trend isim ayliz rabbim bana kiz verseydi ayliz koyardim heralde cok hosuma gidiiyor ama şu an ikinci oğluma hamileyim rabbim hepimize hayirli evlatlar nasip etsin asel mira da uyumlu 👍
Shzdgn Sevjan evet ayliz güzel bende düşündüm aslında Asel ayliz uyumu nasıl sizce kafam çok karışık valla.bende ikinci ye hamileyim bir kızım var ikincisi erkek olsun istiyordum Allah ne nasip ederse kabulumuz çok şükür hayırlısıyla kucağına alırsınız İnşallah
Shzdgn Ozge3747 Fikriniz için teşekkür ederim siz klasik olduğunu söylediniz 🤣bende olabilir ben beğeniyorum demiştim 😜 uykulu gözlerle yanlış okunuş olabilirsiniz 😄