Merhaba hanımlar
21+4 gebeyim
Bi gece sağ tarafımın şiddetli ağrısı ile acile gittim
Parol buscopan verildi rahatladım idrar yolumda enfeksiyon çıktı antibiyotik verildi
Son zamanlarda idrara gittiğimde sanki zorla yapıyor gibiydim karnım büyüdüğü için olduğunu düşünüyodum
Haftasonuydu acile gittiğimde, pazartesi kadın doğuma gittim ve böbreğime baktı hemen ürolojiye yönlendirdi ve ultrason sonucu 25 mm sağ böbrek genişlemesi gözlemlendi, grade 1 yazıyor. Dr stent boyutunda değil dedi kısacası yapacak bişey yok parol içmekten başka 1 hafta oldu ağrı hafifledimi ben mi alıştım bilmiyorum. Gece gündüz sıcak havlu yapıyoruz her ağrı vurduğunda. Geceleri fena oluyor sol tarafıma yatıyorum hep. İki kez ultrasona gittim 2. De de sanırım kanal da 6 mm bişey yazıyor ama gebelik basısı mı taş mı karar verememişler. Nasıl yapacağım böyle işe gidemiyorum günlerim yorgun ve stresli bebeğim şu an çok şükür iyi
Nasip olursa haftalarımı nasıl tamamlayacağım dayanılmaz bi sancı çekiyorum ve sonu yok gibi :( yürüyemiyorum resmen ağrı geldiğins
Başka ürolojiye mi gitsem napsam :(