svksym Kızlar çok aşırı bel ağrıları sırt ağrıları yaşâmaya başladım 31. Haftadayız normal mi bilemedim hiç bu kadar olmamıştı . Sızde durumlar nasıl ?
Anne060606 svksym bende 26+3 üm iki gündür bel sırt boşluk ağrısı yaşıyorum hiç ağrımazdı bu kadar tedirgin ediyor insanı rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
MinnieMouse svksym normal canim bebis buyuyo 🥰 bol yuruyus yap rahatlarsin. Ben de cok fazla bel ve sirt agrisi cektim sonra ilerledikce bide kaburga agrisi basladi. Ic karni genis dedikleri 😬 karnim 5 aylik gibiydi ben 8 ayliktim. 37+2 de erken dogum yaptim sonrasi kus gibi 😍
3prensesannesiii svksym 29+5 im bende birkaç gün dür benimde çok agrıyo ilave olarak kaburgalarımda agrıyo ne alakaysa anlamadım
Elmeray Allah yardimciniz olsun bu haftalarda bel ağrisinin aşırı olduğunun normal olduğunu bilmiyorum gerçekden☹️Ağır bisey falan kaldirmis olmayasin ya kendini yormus ola bilirsin .. inşeAllah iyi olursun