Merhaba sevgili anneler;
38 haftalık uzun soluklu serüvenim 17.04.2021 tarihinde saat 21:50 de son buldu. Sıradan bir muayene gününe gitmiştim. Doktorumla başından beri normal doğum planlıyorduk. Ama bir gerçek var ki kul planlarken kader gülermiş gerçekten öyle. Muaneye için gittiğim gün nstye bağlandım ve bebeğimin kalp atışları baya yükselmişti. Hareketleri ise hiç yok denecek kadar azdı. Doktorum o gün tam 5 kere nstye girmemi istedi ve girdiğim bütün nst sonuçları ne yazık ki kötü çıktı. Bebeğin kalp ritmi yükseldiği ve strese girdiği için doktorum suni sancıyı en fazla 4 saat bekleyebiliriz. Eğer ki açılman olmaz ise sezeryan doğum yaptırmak zorundayım dedi. Bende suni sancıyla uğraşmak istemediğimi o zaman direk sezeryana alabileceklerini söyledim. Herşey yarım saat içinde gerçekleşti ve bebeğim 21:50 de kucagimdaydi çok şükür. Sezeryan sonrasında ilk ayağa kalma aşaması vs gayet kolay oldu benim. Büyük ihtimalle belden uyuşmalı olduğum için. Ama herşeye değdi Allah herkese hayırlı sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏💕🧿