Tgba_ AliyeNur_hzmaloglu63 dün akşam 18:00 dan beri karnımda sertleşme var ve hala devam ediyor. Nst ağrım çıkıyor 37+4 olduk sabah doğumum net belli olacak
Hemsireanne1 EceveDenizinAnnesi valla çok kötüydü gözlerim yerinden çıkacaktı korkudan o nasıl bi sancıydı öyle yarabbim diyorum düşündükçe 😂 benim ilk gebeliğim mesleğim gereği iki türlü doğumuda biliyorum ama çekmesi başkaymış
AliyeNur_hzmaloglu63 Ben yuruyemiyorum artık bugün daha çok hissettim sancımı 2. Gebeliğim ama bunda daha çok korkuyorum