Su sızıntısı mı var acaba neden azmış . Bi arkadaşımın 21. Haftada kesesi su sızdırıyomuş 2 ay hastanede yattı . 32. Haftada sezeryanşa aldılar şimdi iyler çok şükür hiç bozmayın moralinizi. Ve ona doktorlar yaşamaz bu çocuk suyu hiç yok gbi dediler ama o aldırmadı . Bol havuç suyu içti . Suyu arttı .