Minnosunannesiii Defnerabia dizlerin dede oluyor mu benim dizler çok fenaa kırt kırt ediyo valla oturup kalkarken böyle devam etcek diye ödüm kopuyor ne zor şeymiş diz ağrısı
Defnerabia Minnosunannesiii aynen ediyor d vitamınının damlasının sayısını artırdım bıraz kurtuldum ama squat yaparken cok fazla oluyor zorlanıyorum tıtrıyor dızlerım resmen
2prensin_annesi Bazen bende yapıyorum sanki düşücekmis gibi hissdip tutuyorum bi anlık reflex oluyo 😄
Susam1 cilekreceli normal canım ya benimde öyle göbek deliğimin altından sanki çocuk çıkacak gibi hissediyorum sonra geçiyor 36nın içindeyim bende geriliyor ya
Busra_0738 Kasıklarım agrıyor benimde 35 haftanın içindeyim adet sancısı gibi 😏 korkuyorum valla aşagı inme varmı bilmiyorum da