Neshaakin normal canım ben regl dönemlerimdede göğüslerde şişlik ve hassasiyet durumu yaşardım hatta öyle sanmıştım göğüslerim ağrıyo bugün yarın regl olurum derken 5+5 hamile olduğumu öğrendim şimdi 11 haftalığım göğüsler hala aynı üstüne yatamıyorum 🙈🙈🙈