MomofOne doktor onu hesaplıyor canım ama bebeğin gelişimine göre. Yani kendimden örnek vereyim ben 20 ekimde son dadetim başladı 20 kasımda olmam gerekiyordu normalde çok düzenlidir ama olmadım 15 gün geçti ama testim negatifti. Gecikmemden tam 1 ay sonra yani 22 aralıkta yaptığım test pozitif çıktı doktora gittim kese gözükmedi yani yeni bir gebelikmiş. Sonra bebek gözükünce doktor kendisi son adet tarihini belirliyor gebeliğin ilerleyeceği tarihi yani.Benim 24 kasım olarak hesapladı son adet tarihimi yumurtlamam çok geç olmuş. Benimde kafam allak bullak olmuştu ama sonradan anlıyorsun bebeğin biraz büyüsün doktor sana anlatır 😊