Meridaily Son adet tarihim 19 mart. Yumurtlamanın üzerinden 15 gün geçti, bugün idrar testi yaptım negatifti. 3 gündür de kasık agrım var adet olacakmışım gibi😔 yine hüsran mı acaba? Benim durumda olanlar var mı 😔
Bfduam Meridaily geç döllenme değilse öyle görünüyor, zaten adet olup olmamaya bağlı bundan sonrasıda. Bu ay olmasa bile önümüzdeki aya inş, üzme kendini arkadaşım.
HYM Birazcık daha sabret canım bol dua inş Rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın isteyen herkese nasip etsin
HYM Meridaily inş bu günü atlatırsanız 2,3 gğn daha bekleyim tekrarlayın veya kan verin inş vardır bende çok istiyorum 3 mayısı iple çekiyorum inş olmuştur hayırlısıyla
Meridaily HYM 3 gün daha bekleyeyim o zaman tekrar idrar testi yapmak da istemiyorum 😔 biraz daha bekleyip kan vereyim. İnşallah güzel haberler alırsın kuzum 3 mayısa da az kaldı🤲😍
HYM Meridaily inş cnm önce senin güzel haberini alırız sonra da benim Rabbim gönlümüze göre versin ❤️
Meridaily Bfduam yumurtlama normale gore 4 5 gun gecikti ama ona baglı olarak umarım geç döllenmedir🤭 evet kuzum napalım umudumuz bir sonrakı ay olur inşallah guzel haberler alırız 😊
HYM Meridaily hakkında hayırlısı olsun cnm inş önümüzdeki ay Rabbim seni en güzel mucize ile ödüllendirir ❤️ Ben 3 mayısı bekliyorum bakalım dua et inş