Urasssss Kizlar kizçem için Ben ; 🌸Elis Beren Oğlum; 🌸 Güneş Ela Eşim; 🌸Zeynep Sude 🌼🌼🌼 istiyor sizce hangisi daha hoş hanımlar, kuradan önce sizin fikirlerinizi almak istedim☺️ oğlumun adı Uras emre soy adımiz tek hece oldugundan iki isim istiyorum.
Urasssss momlove1 adı ela olucakmis evimizin de güneşi olucakmis 🥰 kaderleri güzel olsun yavrularimizin 🙏
Selmakaraduman20 Urasssss benimde oğlum ısrarla İnci dedi bizde o çok istiyor diye hayırlısıyla İnci koyucaz.🤲 sizinde oğlunuz güzel isim bulmuş ❤️❤️😊