kucuktosbik27 inşAllaah canım, ben de kendi odamda sadece yatağımı ve komodinlerimi bıraktım, dolap ve şifonyerim başka odada, kendi odama beşik ve şifonyer alacam tıkış tıkış, Ben de oda kurmayı çok isterdim ama evim hiç müsait değil 🙈 zaten ilk başkarda çok da gerekmez sanırım. Bebeği 3-4 yaşına kadar annenin odasında yatırmak lazım diye okumuştum. Bakalım nasip herşey, Allah gönlümüze göre versin ☺️