Arlex chicco natural feeling kullandım doğduğundan beri önce yan pozisyonu emziği olanı sonra ay geçtikçe düz emziği olanı kullandık. Wee, nuk denedik ama almadı onları hiç. Chicco hacim olarakta emzik olarakta iyi gibi bence tabiki her bebeğin farklı 😉