1pearl Kızlar normalde sola yatmak gerekiyor ama benim bebeğim sola asla yatırmıyo deli gibi tekmeliyor anca uyuyunca karnımda sola yatmama izin veriyo sağ tarafa doğru yatıyorum bu sefer de bacağıma ağrı gırıyo napıym ben oturararak mı uyuyayım 😂
dugmeninannesiii 1pearl benimkide izin vermiyor sola yatınca bende çok rahatsız oluyorum o yüzden sağ tarafa yatıyorum 😃
mlkkk 1pearl benim bebeğimde öylee 😂 ben sırt üstü yatarken buluyorum hep kendimi sonra sola dönüyorum pıt pıt vuruyor diyorum heralde kafası orda sıkışıyor 😂 sağa dönüyorum direk midem ekşiyor bide bu çıktı başıma🤦🏼♀️ Anca iyice mayışmam lazım ki rahat rahat sağa sola yatabiliyim 😅
turansmom1 1pearl Ben sağ solu bırakıp canım nasıl isterse oyle yatıyordum hiç birşeycik olmadı ama nasil yatarsam yatayım yinede uyuyamazdım son çere bacaklarımın arasina yastik alıp yatiyordum. Keşke bir yolunu bulup uyusaydım şimdi oğlum askeriyedeymişim gibi sabahın koründe dikiyor ayağa🤦♀️🤦♀️
zeytinkiz 1pearl 20. Haftama girdim hala yüz üstü yatıyorum bebeğin hareketlerini hissediyorum 😆 doktorlar nasık rahat ediyorsanız öyle yatın diolar illa sola yatmaya gerek yok özellikle rahatsız oluyorsanız. Rahat oldugunu pozisyon en uygunu. Sadece sırt üstü bebeğe kan akışı az sağlanıyor us önermiyolar 🤗
Yyggmmrr 1pearl Banu hocanın videolarında izlemiştim.sola yattığında hareketlenmesi oynaması keyfinin yerinde olduğunu gösterir yani senin sola yatman ona giden kan akışını hızlandırdıgı için onun İçin parti zamanı diyodu videosunda ☺️Banu Çiftçioğlu
Gozdealpu Ben ne edem. İki bebek var sağa dönsem Bi türlü sola dönsem Bi türlü. Son aylarda oturarak uyuyacağımı biliyorum ama