rozadogan27 kesinlikle benim içim bir ahh dedi zaten çok istemiştim bir kızım olsun
ben kendim de müzikle ilgilenirim gitar ve ukulele çalabiliyorum şimdi de piyano ya başlayacağım oğlumla o yüzden en istediğim isimdi Arya
size tavsiyem dinlemeyin çevrenizi ben ilk oğlumun adını Ateş koydum aman allahım neler dediler yaramaz olur dinen uygun değil vs ben çok memnunım ve bence oğluma da Ateş ismi çok yakıştı kumral saçlı beyaz tenli mavi gözlü yakışıklı ateş gibi yakan bir oğlan eşinizle karar verin en en iyisi