Mrymgdkl 37+5 deyim esim pozitif çıktı doğum olsa özele kendi doktorumuza gidemiyomusuz yaşayan var mı devlet nereye getrrse 😔
17ekiiimmmm Mrymgdkl bildiğim kadarıyla pandemi Hastanesi’ne gönderiyolar ve direk sezeryana alıyolar normal doğum yaptırmıyolarmış
Mrymgdkl 17ekiiimmmm sezeryan diye bsey demedi gelenler sadece doğumunuz başlarsa arayın izole altında doğum oluyo dedi ama onlar gelip alıyormuş