Merhaba anneler ve anne adayları ;
Bir sorum olacaktı aranızda yeniyim 6+0 hamileyim. Haşimato türü guatrım olduğunu öğrendim ve açlık şekerim 98 çıkmıştı ve yüksek olup insülin başlamam gerektiğini söyledi doktorum. Acaba bu durumu yaşayan var mı aranızda, cevaplarsanız çok sevinirim. Teşekkürler ☺️