Busrasahin hanımlar bebeği 5 aylık olmuş bir anne olarak ufak tecrübemden bahsetmek isterim size. Resmen instagram kurbanı oldum bu emzik konusunda bütün herkes bibsleri övüyordu ben de tabii keisnlikle o olsun dedim daha doğmadan aldım 2 tane. Bebeğim doğdu 2. gün verdim ben emziği hemen tuttu o da buraya kadar her şey güzel ama şöyle bir sıkıntı var ki bu bibslerin max 6 hafta da bir yenilenmesi şazım kauçuk olduğu için emdikçe şişiyor ve bu bebeğin hoşuna gidiyor tabii anne göğsü gibi oluyor ağzında ama şöyle ki yenisini alınca daha küçük olduğu için bu defa kabullenmiyor zaten pahalı 1.5 ayda bir 90 lira emziğe para veriyorum şimdi ki aklım olsa damaklı philips avent alırdım hem sürekli yenilenmesi gerekmiyor hem çocuğun ağzına tam oturuyor hem muadili daha ucuz emzik bulmak kolay böyle yani bibs pişmanlıktır