Doğal içerikli. Kimyasal olmayan kremler var. Araştırın isterseniz. Naturalive ve agarta markalarına bakın. Hatta yeşil marka diye bir marka da var. Ben nemlendirici, dudak balmı ve güneş kremi aldım. Gayet memnun kaldım. Bende de çok fazla kuruluk vardı. Gebelikte daha da arttı. Kullanınca hemen rahatlatıyor.