B8use 1,5 2 arası galiba ben önce ki dogumumda konukogluna gidiyordum Esra özkaplana doktorun ihmali ile bebegimi kaybettim bir daha adım atmam oraya dedim üstüste hamilelik olunca yeni doğan ünitesi en iyisi de medikal diye oraya karar verdik inşallah sağsalim alırız hepimiz 🤲🏻