Kayseriye 3 ay önce taşındık herkesin tavsiyesi üzerine Hümada Cahit gözüakçaya gittim kibar bi doktor ayakta karşılıyor bilgi veriyor ama çok yoğun o yüzden yeterli ilgi yok ayrıca Hümada çalışan bi ebe arkadaşım normal doğuma zorladığı için bebeklerin hipoksi ile doğduğunu söyledi muayene ücreti 140 tl arkadaşım Gönül Erkanı tavsiye etti ama hastanede Hümeyra Öztürk hocayı gördüm aşırı sempatik geldi muayene ücretinin 85 tl olduğunu öğrenince bu ay ona gitmeye karar verdim