Ly020818 Merhabalar bebeğim iki günlük emiyor emdikten sonra öğürme geliyor kusmuyor ama öğürüyor neden olabilir acaba çok korkuyorum
mlkkk Ly020818 emdikten sonra gazını çıkartıyormusunuz ve hemen yatırmayın bi süre hafif eğimli pozisyonda tutun
nazldemr Ly020818 Gazı var muhtemelen. Gaz damlası ve gaz masajı uygulayın. Benimde oğlum çok gazlıydı ve kolikdi. Her beslenmeden sonra öğürerek kusardı hemde fışkırtarak. Tamamen 6-7 aylık oldukdan sonra geçmişdi.
Dyg61 Ly020818 reflü de olabilir hafif dikey pozisyonda yan yatırın mutlaka gazını çıkarın rezene kimyon kendiniz için kullanabilirsiniz inşaAllah iyi olur bebiş