Niknikim cnm 33 haftalıgım 2 cm acılmam var bebegimin suyu azalmıs kafası kanala yerleşmiş ve dedigin gibi şeffaf ilik gibi akıntım oluyor ciger geliştrici igne verdi 4 doz bugun yaptırdım bitti Allahtan hayırlısı senın yine cok şükür 36 lara gelmiş keske benmkide 3 haftacık daha dayansa inş :( inş zamanında gelirler cnm ama rabbimde hangi günü yazdıysa degiştiremeyiz beklicez bakalm