Merhaba herkese ben 12 haftalık hamileyim doktorum bana oruç tutmanın bebeğe etkisi yok dedi ama zayıfım diye sadece dayanırsan tut dedi ama bir sıkıntı olmaz dedi ama kayınvalidem falan tutmamamı söylüyorlar 6 gündür tutuyorum, normalde de az yiyen bir insanım acıkma susama da olmuyor. Size sorum şu sizlerde oruç tutuyor musunuz özellikle 3 aylıklara soruyorum???