Ben 35. Haftadayım. Ilk öğrendiğim günden beri (5. Hafta) kendisine gidiyorum. Mardinde temiz düzenli ilgili yerler çok sayılı zaten. Ben çok memnunum. Pandemi boyunca Hastane ortamından uzakta, temiz ve yoğun sıra beklemeden ( randevulu) muayene olabildigim sayılı yerlerden diyebilirim. Sorunuz varsa onu cevaplayabilirim.