basakhanim bende tüy dökücü aldım eve, hastaneye gitmeden hemen önce becerebilirsem kullanıcam. Göbeğimden kendimi görmediğim için jilete cesaret edemiyorum. Ağda zaten imkansız ;) tek seferden bişi olmaz inşallah diyorum. Bi de tam doğuma gitmeden sancılarım sıklaşınca yapmayı planladığım için bi zararı olmaz diye umuyorum.