Merhaba hanımlar . Şuan 29+4 haftayız .
Bebeğim tersti 2 hafta önce düzeldi yani kafası rahim bölgesi asadaydı.. sonra geçen hafta kontrolüm vardı . Doktor tekrar döndüğünü ve kafasınıkafasının yukarıda olduğunu söyledi . 3 4 gündür fena şekilde nefes darlığı çekiyorum . Doktoruma yazdım henüz dönüş sağlamadı . Internetten baktigim da . Ciğerlerimi sıkıştırdığını söylüyor. Ve ayrıca baş donmeside yapıyor . Az veya çok ne yesem nefesimi tıkıyor en az 1 en fazla 2 3 saat bırakın uyumayı yatırmıyor bile . Yattığım zaman kalp atışlarım hızlanıp nefesim kitleniyor . Kalkmak zorunda kalıyorum . Samsunda yazıyorum çok nemli bir bölge. Halinde nefes almam dahada zorlaşıyor . Benim gibi şikayetleri olan var mıydı . Ne yapmalıyım . Neler önerirsiniz . Şimdiden teşekkürler 💕