Dilarasaban Kızlar merhaba birkaç gündür genital bölgemde ara ara acı hissediyordum. Bugün duştan sonra sağ dudak kısmının sistigini pitirciklar olduğunu farkettim başına böyle bişey gelen varmı yarın Dr a gidicem ama sizede sormak istedim korktum
3prensesannesiii Dilarasaban Benimde öyle başladı canım vajinal varis anlattığın önce sağda oluştu sonra sol tarafta da çıktı kalp damar bölümüne gitmen lazım kadın doğum doktorları da direk oraya yönlendiriyorlar
058elf Dilarasaban pıtırcık şeklinde değil de baya bildiğin şişmişti canım benimki akşam üzeri aniden duştan sonra olmuştu hatta oturamıyodum üzerine yürürken acı veriyordu acile gittim gece dayanamayınca buz koy demişti 3-4 güne geçmezse tekrar gel dedi şükür geçmişti bi haftayı buldu ama buzla yavaş yavaş indi
Elifktn18 Dilarasaban bendede oldu doktora gittim fitil krem verdi sonra geçti 💜 sana tavsiyem iylesmesen hastaneye git cnm
Elifktn18 Dilarasaban bendede oldu doktora gittim fitil krem verdi sonra geçti 💜 sana tavsiyem iylesmesen hastaneye git cnm
3prensesannesiii Dilarasaban hamilelikte çok sık karşılaşılan bir durum canım bebeğe hiçbir zararı yok doğumdan sonra da 100/90 geçiyor
058elf Dilarasaban inşallah canım geçer, buzu deneyebilirsin tabi senin şişlik nasıl bilmiyorm yanlış yönlendirme de yapmak istemem ama
Dilarasaban Elifktn18 yarın aile hekimine gidicem değer orda yardımcı olamazlarsa mecburen hastaneye gidicem hiç istemeyerek covid aldı başını gidiyor 😔
26Merve Dilarasaban Bendede var canım maalesef varis 😔 Umarım doğumdan sonra geçer gebeligimde sağ bacağım ve vajina sağım varis oldu ciddi boyutta Dr gittim doğuma kadar hiçbir çaresi yokmuş 😢
Dilarasaban 26Merve bende şimdi kadınlar kulübünden bazı yorumları okudum ve acikcasi çok ürktüm. Bir kadın çok dikkate almayıp o şekilde doğuma girmiş ve varisler patlamış Dr a muhakkak söyleyemek gerekiyormuş yoğun bakımda falan yatmış. Normal doğuma engel falan yazmışlar umarm en kısa zamanda geçer 😔😔😔😔
26Merve Dilarasaban Benim Dr um da kesinlikle sezaryen yapamayacağımı normal dogurmam gerektiğini söyledi 🙀
3prensesannesiii Dilarasaban Doğru okumuşsun maalesef canım bundan 1 Ay önce kalp damara gittim doktor da bana aynı şeyleri söyledi ve doğum anında patlama riski varmış ve kanı durduramıyorlarmış o yüzden bende çok korktum
Elifktn18 Dilarasaban Ayn yapacak bişey yok canım olmasa sirkeli suyla yıka inşallah yarına kadar geçer
058elf Dilarasaban benimki öyle değildi sanki su toplamış gibi baya şişmişti tüm her yeri, sende ihmal etme bi göster doktor gerekeni söyler
MinikMucizem23 Dilarasaban Bartholin kisti de olabilir canım kötü düşünme doktor en doğru kararı verir benim bartolin kist olmuştu şişti ve ağrı yapıyordu baya 3 4 gün sonra kendiliğinden geçmişti
Sevde0281 Dilarasaban benimde oldu bir kaç ay içinde kendi kendine geçti daha evli değildim doktora gitmeye çok utanmıştım cahillik heralde. Çok büyük acı çektim aylarca geçti sonunda şükür