Ygmrtlerli Selam kızlar, 35+3 haftalığım kasık kısmında ve rahime doğru iğne batması şeklinde sancı oluyor , yerimden hoplayacak şekilde, bu şekilde yaşayan varmı, rahim kendini doğuma hazırlıyor diyorlar öylemi acaba
-Kbra8- Ygmrtlerli 35+6 olduk. Benim de oldu hatta eşime şöyle tarif etmiştim. Şeyime elektrik çarpıyor gibi hissediyorum demiştim 🤭😂 demek ki normalmiş 😊
neslikay Tgcsyhn olsun canım senin yine de iyi doğmuş Allah’ın izniyle benim de 35. Haftamda yım erken doğum riskinden korkuyorum inşallah bir iki hafta daha durur
Ygmrtlerli Bende bugün gittim doktoruma ve durumu anlattım, gayet normal dedi, bebek dönmüş ve baskı yapıyor korkulacak bi durum yok dedi, 2 hafta daha gelmez merak etme dedi
neslikay Ygmrtlerli merhaba kilosu için ne dedi acaba bende 35. Haftadayız nst de sancı çıkıyor da ondan sormak istedim