Geçen sene kızıma orada doğum yaptım doktordan memnun kaldığım için orada yapmak istedim yoksa kalabalık ortam pek iyi değil ama doktoru görseniz moral veriyo doğumda konuşuyor sohbet ediyor bu sene yine hamileyim ve yine orada yapacağım her sene hamile kalıyorum😆😆😆